مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۲ کد : ۲۹۶۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۷۰۸

مراسم گرامی داشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز شنبه ۹۶/۱۱/۲۱ در سالن همایش های شبکه بهداشت و درمان شهرستان نمین برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور امام جمعه محترم شهرستان، مدیریت محترم شبکه بهداشت ودرمان، جمعی از مسئولین شهرستان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نمین برگزار شد، جناب آقای دکتر علیرضا حمید خلق مدیر شبکه بهداشت و درمان نمین ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در این مراسم، انقلاب اسلامی را طلوع نور امیدی در دل مستضعفان وعدالت خواهان دانسته و این روز را تبریک و تهنیت عرض کردند.
در ادامه حجه الاسلام یوسف زاده امام جمعه شهرستان با تبیین اهداف انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب در طول این سالها در مقابل دشمنان در عرصه های مختلف، لزوم انقلابی گری و حمایت از انقلاب گری را وظیفه تک تک آحاد مردم و به خصوص مسئولین نظام دانسته و امیدواری دادن که به یاری خدای سبحان در اربعین سالگرد انقلاب، اتفاقات مبارکی برای این انقلاب و سرزمین انقلابی خواهد افتاد.
در پایان با اهدای لوح و هدایایی از ایثارگران شبکه بهداشت و همچنین کارکنان گرانقدری که در طول سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل گردیده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.


نظر شما :